Reklamacje

Reklamacje


Towary dostępne w internetowej platformie zamówień b2b.russell.pl objęte są rękojmią. Zgłoszenie reklamacyjne należy dokonać w ciągu 10 dni od odbioru przesyłki za pomocą formularza kontaktowego, mailowo: b2b@russell.pl lub telefonicznie handlowcowi, który obsługiwał dane zamówienie i potwierdził jego realizację.


Szczegółowe warunki reklamacji:


  • Kupujący ma obowiązek zgłoszenia przy dostawie lub odbiorze własnym transportem towaru, wszystkich braków ilościowych wynikających z porównania faktycznych stanów ilościowych z dostarczoną fakturą.
  • Pozostałe reklamacje z tytułu niezgodności z zamówieniem lub dotyczące jakości dostarczonego towaru muszą być zgłoszone maksymalnie w ciągu 10 dni po dostawie. Do reklamacji należy dołączyć wypełniony protokół reklamacyjny.
  • Reklamacje klientowskie zgłoszone przez Kupującego są załatwiane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Nie zachowanie terminów, o których mowa w ustępie 1 i 2 powoduje utratę uprawnień Kupującego z tytułu rękojmi chyba że Russell K.W. Kondraccy s.j. ustali z klientem inne warunki w drodze negocjacji.
  • Sprzedający zastrzega sobie termin do rozpatrzenia reklamacji na 14 dni. Nierozpoznanie reklamacji w terminie 14 dni oznacza jej przyjęcie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel